top of page

Functionaliteiten

Ontdek hoe onze schaalbare oplossing het operationeel beheer van vzw's vereenvoudigt voor een maximale impact.

Functionaliteiten

Opvolging van begunstigden en vrijwilligers

Tipi vereenvoudigt de opvolging van begunstigden en vrijwilligers, zodat jullie tijd hebben voor waar het werkelijk om gaat: ontmoetingen, verbondenheid en begeleiding.

  • Eenvoudige opvolging van de ontmoetingen en uitwisselingen tussen jouw teams, begunstigden en vrijwilligers

  • Op maat gemaakte dossiers voor begunstigden: contactgegevens, notities toevoegen, velden en bijlagen toevoegen, enz.

  • Gemakkelijkere uitwisseling van informatie en dossiers tussen collega’s

  • Opvolging van alle leden van uw gemeenschap (nieuwe inschrijvingen, eerste contacten, deelname aan activiteiten, giften, enz.)

Focus op

Mentorschap

Beheer eenvoudig uw mentor- en peterschapsprogramma’s en de opvolging van duo’s.
Tipi biedt een gestructureerde ruimte om koppels met elkaar te verbinden, de uitwisselingen te vergemakkelijken, de sleutelstappen te organiseren en de evolutie van de relaties op lange termijn op te volgen.

Organisatie van uw evenementen en ontmoetingen

  • Aanmaken en verzenden van formulieren via een eenvoudige weblink voor de inschrijving en feedback van uw deelnemers

  • Neem gemakkelijk contact op met uw deelnemers met automatische herinneringen (e-mails en sms) om de opkomst te maximaliseren.

  • Opvolging van uw evenementen: kalender, wachtlijsten, aanwezigheden, begin- en einddatum van inschrijvingen, terugkerende evenementen, beschikbare plaatsen

Onze oplossing biedt krachtige tools om uw evenementen moeiteloos te beheren. Dankzij een intuïtieve interface kunt u uw evenementen eenvoudig plannen, organiseren en opvolgen.

Statistieken, activiteitenrapport en opvolging van fondsenwervingen

Dankzij data-analyse kunt u de impact van uw projecten in realtime opvolgen.
Profiteer van tools voor fondsenwerving die uw dagelijkse processen vereenvoudigen.

  • Beheer van giften en subsidies en het opstellen van nauwkeurige statistieken om strategische beslissingen te nemen.

  • Rapporteringstools om het opstellen van activiteitenrapporten te vergemakkelijken en uw vereniging in de kijker te zetten

  • Volg de indicatoren en KPI’s van uw projecten en acties in realtime

  • Uitgifte van fiscale attesten

Automatisering van uw operationeel beheer

  • Centraliseer al uw gegevens en vind ze gemakkelijk terug dankzij onze krachtige zoekfunctie, om uw data tot leven te brengen en te benadrukken wat echt telt

  • Automatische e-mails en sms’jes (evenementherinnering, informatieaanvraag, wijziging van uurrooster, verjaardag en bedanking)

  • Tags toevoegen, een e-mail versturen, gegevens aanpassen: al deze acties en nog veel meer kunnen automatisch worden uitgevoerd!

Automatiseer de administratieve taken van uw vereniging zodat u zich kunt richten op wat echt telt: impact creëren en uw projecten ontwikkelen

Start nu met JULLIE digitalisering

bottom of page